دانلود نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus
ManageEngine ServiceDesk Plus 32BIT
-----------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
فایلهای پی دی اف ITIL
----------------------------------------------------------------------------
از قابلیت های نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus می توان به موارد زیر اشاره نمود:
۱) مدیریت در خواست ها
۲) مدیریت مشکلات حاد
۳) مدیریت و اسکن خودکار سخت افزارها و نرم افزار های موجود بروی کامپیوترها از طریق شبکه
۴) پنل کاربری برای کاربران به منظور پیگیری و اعلام شکل
۵) امکان پایگاه دانش به منظور ثبت تجربه های کاری و اشتراک گذاری ان در میان کاربران و کارشناسان
۶) CMDB : مدیریت روابط اجزای مرتبط با واحد IT
۷) مدیریت و ثبت درخواست های خرید مرتبط با واحد IT
۸) ثبت قراردادهای همکاری با پیمانکاران حوزه IT
۹) گزارش ساز پیشرفته برای تهیه انواع گزارش
۱۰) دارای webservice, servlet, reset برای اتصال از طریق سایر نرم افزارهای سازمان
۱۱) قابلیت اتصال و احراز هویت کاربران از طریق Active Directory, LDAP
۱۲) فرم ساز و قالب ساز جهت سفارشی نمودن فرم درخواست خدمات و مشکلات
۱۳) امکان ایجاد و مدیریت کاتالوگ خدمات به منظور تسریع در ثبت و ارائه خدمات
۱۴) امکان اتصال به ایمیل سازمانی به منظور دریافت درخواست ها و اطلاع رسانی کاربران
۱۵) امکان تعریف Rule به منظور خودکارسازی توزیع و دسته بندی درخواست ها
- ۹۳/۱۲/۰۹
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.